1/3/14

Στολή δρακάκι!

Μπορεί να είναι λίγο αργά για να φτιάξετε μια αποκριάτικη στολή αλλά εγώ νομίζω ότι μπορούμε να ντυνόμαστε όλο το χρόνο και να παίζουμε απίθανα παιχνίδια ρόλων. 
Ο μικρός μου ήθελε να ντυθεί δράκος για το αποκρειάτικο πάρτι του σταθμού. Έβαλα όλη μου την τέχνη και το αποτέλεσμα ήταν super!! 


Ξεκινάμε με τα υλικά μας:
Ύφασμα σε δύο χρώματα.
Ραπτομηχανή η κλωστές και βελόνα.
Χάρακα, μεζούρα και μαρκαδόρο.
Φούτερ με κουκούλα.
Και ξεκινάμε κόβοντας ρόμβους από το ένα ύφασμα. Η διάσταση που τους έκοψα εγώ είναι περίπου 10x15cm αλλά μπορείτε και μικρότερους - μεγαλύτερους!



Έκοψα 9 ρομβους αφού μέτρησα την κουκούλα και την πλάτη του φούτερ και ξεκίνησα το ράψιμο.
Έραψα κατά μήκος της κουκούλας και της πλάτης όπως βλέπετε στις φωτό.



Αφού τελείωσα άρχισα να κλείνω τους ρόμβους (ράβωντάς τους) ώστε να σχηματιστούν τα τρίγωνα.


Μετά σχεδίασα φτερά και τα έραψα και αυτά στο πίσω μέρος του φούτερ.


Πρόσθεσα δοντάκια και ματάκια.



Το φούτερ ειναι έτοιμο!!
Για την ουρά θα σας παραπέμψω στο παρακάτω link που ειναι πολύ κατανοητό και έχει και διαστάσεις.
http://www.running-w-scissors.com/2011/03/dinosaur-tails.html#.Uwrw16oayK0

Το αποτέλεσμα είναι αυτό.


Το δρακάκι μου!


Σας φιλώ!


17 σχόλια:

  1. Φοβερή !!!! Ο μικρός κούκλος! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που σου άρεσε και θέλεις για το παιδάκι σου! Ήταν η πρώτη φορά που έραψα, δεν το κάνω επαγγελματικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι τελεια! Πραγματικα πολυ ωραια κ για πρωτη φορα ειναι σαν επαγγελματικη δουλεια, μπραβο κοπελα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Τώρα χάζευα και το δικό σου blog! Είσαι χρυσοχέρα

      Διαγραφή
  4. Ελένη μου καταπληκτική δουλειά, συγχαρητήρια! Ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μας στο πάρτυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι ζηλεύωωωωω!!!!!!!!!!!!! Θέλω κι εγώ να μάθω να ράβω!!!!!!!! Η στολή σου έγινε τέλεια!!! Δε θα τη δείξω όμως στο Μάνο μου γιατί θα έχουμε θέμα....θα τη θέλει ενώ έχουμε ήδη άλλη στολή!! Έχουμε τρέλα με τα δεινοσαυράκια!!!!!!
    Καλές απόκριες! Και του χρόνου!!!
    Φιλιά Λενιώ μου!!

    ¨ερχομαι απο το πάρτυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνα μου σε ευχαριστώ!! Να σου πω ότι η συγκεκριμένη στολή ήταν η πρώτη επαφή που είχα με το ράψιμο! Η δεύτερη έγινε με τη φετινή στολή του Δημήτρη! Οπότε ούτε εγώ ξέρω να ράβω απλά βρέθηκα με τη μηχανή και την εκμεταλλεύτηκα <3
      Ασε με τους δεινόσαυρους έχουμε μπλέξει οι μάνες :-)
      Φιλιά πολλά πολλά!! Καλές απόκριες!

      Διαγραφή
  7. Αχ τι ωραία!!!Δυστυχώς όμως τα χεράκια μου δεν το χουν....!
    Είμαι η Κάλλια κι έρχομαι απο το πάρτι της Μάρθας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάλια μου σε ευχαριστώ!! Τι όμορφο το blog σου! Μόλις μπήκα και χάζευα <3
      Χάρηκα που σε γνώρισα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Δεν σε πιστεύω!! Φανταστική! Με ενθουσίασες τώρα γιατί λατρεύω τις χειροποίητες στολές και μισώ τις έτοιμες. Για φέτος. λόγω έλλειψης χρόνου αναγκάστηκα να αγοράσω, του χρόνου όμως θα ντύσω τον μικρό μου δρακάκι. Μπράβο και ελπίζω να την πετύχω όπως εσύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου σε ευχαριστώ πολύ!! Κι εγώ δεν τα πάω καλά με τις έτοιμες αλλά δυστυχώς πολλές φορές ο χρόνος μας είναι τόσο μειωμένος που καταλήγουμε εκεί <3
      Σίγουρα θα πετύχεις! Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφη η στολή που έφτιαξες. Μπράβο σου και πάλι μπράβο σου μαμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή