5/10/14

My photo diary | 29/09/14 - 05/10/14

Την εβδομάδα που μας πέρασε ξεκίνησα πάλι δουλειά. Τα συναισθήματα ανάμεικτα :-)
Παρόλα αυτά είχαμε μια εβδομάδα γεμάτη, με πολλές απογευματινές βολτούλες!

Στις κούνιες υπερπαραγωγή!


Μετά ένα παγωμένο γιουρτάκι για τον δρόμο της επιστροφής :-) 
και από βδομάδα το αυτοκίνητο για καθάρισμα!!


Στο κοτέτσι του παππού χαζεύουμε τις κοτούλες μας!


Και για πατίνι στην πλατεία μας!


Ανακαλύψαμε τους καρπούς της ελιάς :-)


Μαζέψαμε τα πεσμένα βελανιδιά!


Κατεβάσαμε οοοόλα τα μαξιλάρια του καναπέ στο πάτωμα!


Και την Κυριακή πήγαμε μια βόλτα στο εξοχικό.


Μαζέψαμε κουκουνάρια για τη σόμπα.


Και τέλος μαζευτήκαμε στο σπίτι για αγαπημένες πλαστελίνες :-)


Αυτή ήταν η εβδομάδα μας

Σας φιλώ 
Ελένη

8 σχόλια:

  1. Πολυ ομορφη η εβδομαδα σας!! πολλα φιλια Ελένη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίδα μου ήταν πράγματι όμορφη και κυρίως το ΣΚ μας που έχουμε και τον Μπαμπά μας μαζί :-) φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Με έχεις βάλει κι εμένα σε διαδικασία αντίστοιχων αναρτήσεων!
    Οι φωτογραφίες μπορούν να πούν πολλά περισσότερα από τις λέξεις!!
    Υπέροχες οι στιγμές σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Μάρθα μου! Ειδικά για εμένα είναι πολλές φορές πιο εύκολο να εκφράζονται μέσα από αυτές :-)

      Διαγραφή
  3. Είναι πολυ ευχαριστες αυτες οι εικόνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή