22/11/15

ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ! | CHRISTMAS ADVENT CALENDAR TAGS!

Κάτι με έχει πιάσει φέτος με τα εκτυπώσημα το ξερώ! Αλλά τελικά είναι κάτι που λατρεύω να κάνω (έχω σπουδάσει γραφίστρια για όσους δεν το γνωρίζουν) και επίσης βλέπω ότι σας αρέσουν και εσάς!!! Έτσι δεν είναι;;

Τις τελευταίες ημέρες ετοιμάζω πυρετωδώς τα ημερολόγια αντίστροφης μέτρησης των παιδιών! Το ένα σας το φυλάω για έκπληξη! Το δεύτερο είναι αυτό που η αγαπημένη μου Ελπίδα από το Two boys and hope είχε φτιάξει για τον Νικόλα της το 2013! Δείτε το εδώ! Το είχα λατρέψει!

Ετοιμάζοντας το λοιπόν μου ήρθε και η ιδέα να φτιάξω τις δικές μου ετικέτες-tags σε Χριστουγεννιάτικα χρώματα! Ταμπελάκια από το 1 εώς και το 31 σε διάφορα σχέδια.
Εγώ τα τύπωσα σε χαρτί craft αλλά και στο απλό βγαίνουν υπέροχα! 




Για να τα κατεβάσετε πατήστε πάνω στην παρακάτω εικόνα
Click at the photo and download
AdventCalendarTags.

Θέλω φέτος να πω, επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι, ότι δεν είναι ανάγκη να δώσουμε ένα σωρό χρήματα στα δωράκια που θα έχει μέσα! Μια σφραγγιδούλα, ένα μολύβι, αυτοκόλλητα, μια λιχουδιά, ένα εκτυπώσιμο αλλά και δραστηριότητες που μπορούμε να κάνουμε μαζί με τα παιδιά και θα τα ξετρελάνουν σίγουρα! 
Σας έχω κάποιες από το blog μου: "Σήμερα φτιάχνουμε κουλουράκια" ή "Ζωγραφίζουμε μαζί!" ή "Παίζουμε φιδάκι?" 

Ελπίζω να σας αρέσουν και να φτιάξετε κι εσείς το δικό σας Christmas advent calendar! 

Σας φιλώ!

60 σχόλια:

  1. Ειναι υπέροχα! Εκτός από τα εκτύπωσιμα βεβαια θαύμασα και τα ιδια τα πουγκάκια. Μοιάζουν να ειναι φτιαγμένα απο χοντρή γάζα. Υπέροχα στο σύνολο. Αν έχεις χρονο γράψε μας από πού τα προμηθεύτηκες. ευχχαριστώ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου εγώ τα έραψα από ένα παλιό τραπεζομάντηλο! Λεπτομέρειες για τα πουγκάκια στην τελική τους μορφή θα δεις στο περιοδικό μας σε λίγες μέρες!
      Σε ευχαριστώ πολύ <3

      Διαγραφή
    2. Ααα τί ωραια! Καλά κατάλαβα λοιπόν οτι πρόκειται για μικρά έργα τέχνης. Δεν φαντάζεσαι πόσο τις απολαμβάνω τις κατασκευές σου. Περιμένω πώς και πώς λοιπόν!

      Διαγραφή
  2. Ελένη μου τέλεια είναι τα εκτυπώσιμα νουμεράκια και σε ευχαριστούμε πολύ! Το ημερολόγιο της Ελπίδας το ετοιμάζω κι εγώ! Καλή εβδομάδα! Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα! Τέλεια! Μα είναι τόσο απλό και τόσο όμορφο το ημερολόγιο της Ελπίδας!
      Σε ευχαριστώ! Καλή εβδομάδα <3

      Διαγραφή
  3. Είσαι καταπληκτική!!!! Πολύ σ'ευχαριστούμε για τις ετικέτες Ελένη:)
    Και τα πουγκακια όντως εργο τέχνης όπως λέει και η Μαριάννα!!!
    Έχεις δίκιο για τα δωράκια. Ειδικά όταν έχεις δυο παιδιά βγαίνει ασύμφορο αλλά αν πάρεις μικροπραγματα και συμπεριλάβεις και δραστηριότητες τα παιδιά θα ξετρελαθούν! Άλλωστε δεν θέλουν περισσότερα από εμάς....την αγάπη και το χρόνο μας!!!!
    Φιλιά πολλά
    (Δεν φτιάξαμε ακόμα τα βαζάκια γιατί στολίσαμε το ΣΚ κ γενικά τρέχαμε. Θα σου στείλω φώτος όταν καλλιτεχνίσουμε!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρά μου σε ευχαριστώ!!!!!! Πολύ σωστά τα λες! Εμάς θέλουν και οι δραστηρίοτητες είναι μια καλή ευκαιρία να περάσουμε μαζί χρόνο!
      Σε φιλώ <3

      Διαγραφή
  4. Πάμε πάλι plot...εντάξει μας έχεις καραφτιάξει φέτος... εννοείται ότι θα τα χρησιμοποιήσω και εγώ!!! καλημέρα Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου τέτοια μου λέτε και πως να μην φτιάξω κι άλλα!!! Ευχαριστώ πολύ πολύ <3

      Διαγραφή
  5. Καταπληκτικές Ελένη μου! Μπορεί φέτος να μην τις χρησιμοποιήσω, καθώς έχω ήδη ξεκινήσει τις ετοιμασίες, αλλά του χρόνου ξέρω πού θα ψαχτώ!!!!!! Φιλάκια και καλή εβδομάδα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σούπερ Ελένη! Pinάρω για να θυμάμαι. ;)
    Εννοείται ότι θέλουμε εκτυπώσιμα από σένα.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελένη τέτοιες εποχές σας ζηλεύω πολύ όλες εσάς τις χρυσοχέρες! Εγώ δεν τολμάω να δοκιμάσω κάτι αντίστοιχο! Αν και οι δικοί σου μου έδωσαν μια ιδέα για να φτιάξω το δικό μας ημερολόγιο που ακόμα και ο πιο άγαρμπος στα χέρια (όπως εγώ!) θα τα καταφέρει μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΕΛΕΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΤΕΛΕΙΑ!!! Ευτυχώς δεν εχω ετοιμασει ακομα το ημερολογιο γαι το Νικολα οποτε σιγουρα θα τα χρειαστω!!! Και σε ευχαριστω πολυ για την αναφορα Ελένη μου!!! Χαιρομαι τοσο που σου άρεσε!! Σε ευχαριστουμε πολυ!!! Εισαι αστερι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω κοκκινίσει τώρα να ξέρεις!! Όπως κατάλαβες ήσουν η έμπνευση μου <3

      Διαγραφή
    2. εισαι ΘΕΑ!!! Θα τα βαλω στο καινουριο ημερολογιο!!! <3 <3 <3 Κι εσυ μας εμπνεεις... Να το ξερεις!!!

      Διαγραφή
  9. Και ότι ετοιμαζόμουν να βγω σε αναζήτησή εκτυπωσιμων για τα advent!!!! Ευχαριστούμε πολύ χρυσοχέρα μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάνω στην ώρα δηλαδή!! Χαίρομαι που σου αρέσουν <3
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Εχω ξεκινήσει κι εγώ το δικό μας advent, αλλά δεν εχω καταλήξει ακόμα αν θα έχουν νούμερα ή θα τα ανοίγουμε στην τύχη! Είναι πολύ ομορφα ομως οπότε θα τα έχω υπόψιν μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια ιδέα να τα ανοίγετε στην τύχη!! Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ! (τώρα σμποτάρω τις ετικέτες μου, χιχι, αλλά μου άρεσε πολύ η ιδέα σου)
      Σε ευχαριστώ πολύ Αντωνία μου

      Διαγραφή
  11. Σ'ευχαριστούμε πολύ Ελένη! Σκέφτομαι κι εγώ για ημερολόγιο φέτος, ψάχνω ιδέες να φτιάξω κάτι με απλά υλικά που έχω στο σπίτι, γιατί όπως είπες οι καιροί είναι πάρα πολύ δύσκολοι, όχι μόνο για τα δωράκια αλλά και για τα υλικά...οι ετικέτες σου είναι τέλειες! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω Μαράκι μου! Η αλήθεια είναι ότι και για τα δύο ημερολόγια που θα φτιάξω φέτος τα υλικά τα είχα ήδη. Χαίρομαι που σου άρεσαν! Φιλιά <3

      Διαγραφή
  12. Είναι τέλεια, ο συνδυασμός από τα Χριστουγεννιάτικα χρώματα με έχει ενθουσιάσει. Αν και δεν έχω αποφασίσει ακόμη αν θα φτιάξω ημερολόγιο φέτος, θα τα κρατήσω για κάθε περόπτωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Αθηνά! Κι εμένα μου άρεσαν πως βγήκαν τα χρώματα σε συνδιασμό με το craft χαρτί! Φιλιά

      Διαγραφή
  13. Πολύ χάρηκα που βρήκα τη σελίδα σου και αυτά τα εκτυπώσιμα και η χαρά μου είναι μεγάλη γιατί επιτέλους βρήκα νούμερα μέχρι το 31, γιατί τότε φέρνει στο σπίτι μας ο αη βασίλης το δώρο, παραμονή πρωτοχρονιάς! Ευχαριστώ...καλές γιορτές εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνα μου καλωσήρθες!! Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! Κι εγώ το ίδιο πρόβλημα είχα. Ήταν όλες μέχρι το 25... και εμάς πρωτοχρονιά έρχετε!
      Σε φιλώ! Καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  14. Κι εκεί που φαγώθηκα να βρω εκτυπώσιμα για το ημερολόγιο μας που να μου αρέσουν και να φτάνουν και μέχρι την Πρωτοχρονιά...τσουπ!!!!!! Χρυσοχέρα η γραφίστρια (έτσι εξηγούνται όλα)!
    Θα προτιμήσω νομίζω κι εγώ το craft χαρτί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου σε ευχαριστώ!! Το craft χαρτί σίγουρα τους δίνει το κάτι παραπάνω!
      Φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
  15. Μα είναι υπέροχες οι ετικέττες σου Ελένη μου όπως και όλα τα εκτυπώσιμα σου! Τις κρατάω για του χρόνου γιατι φέτος έφτιαξα ενα ημερολόγιο που δεν χρειάστηκε ετικετες! Pin λοιπον! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντινάκι μου σε ευχαριστώ! Χαίρομαι που σου αρέσουν! Φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
  16. Για άλλη μια φορά όλα υπέροχα! στήσιμο, παρουσίαση και φυσικά printables! δεν θα φτιάξω advent φέτος γιατί ο μαχαραγιός αποκλείεται να μην τα ανοίξει όλα μονομιάς, ωστόσο κρατάω τα printables για μελλοντική χρήση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρσιτώ πολύ!!!
      Μάχη μου κι εγώ έτσι έλεγα πέρυσι για τον μικρό που ήταν 1,5 ετών αλλά με εξέπληξε! Εντάξει βοήθησα κι εγώ λίγο κρεμώντας το ημερολόγιο αρκετά ψηλά!!

      Διαγραφή
  17. Πανέμορφα ειλικρινά!!!!!!!!!
    Δεν είμαι ακόμη στην φάση για τα ημερολόγια...αλλά όταν με το καλό θα μεγαλώσουμε σίγουρα θα τα κάνουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ευαγγελία μου! Έχω να σου πω ότι και πριν κάνω παιδιά με τον Νίκο είχαμε ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης και κάθε μέρα βάζαμε κάτι μέσα. Από μια σοκολάτα, ένα μήνυμα μέχρι και μικροδωράκια! Για σκέψου το <3

      Διαγραφή
  18. Λοιπόν....είναι απλά τέλεια!! Βρε λες να το κάνω και εγώ;;;; Με έχει ψήσει πολύ βρε κορίτσια!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάνεις φυσικά!!! Και να της βαζεις και homemade λιχουδιές!! Ευχαριστώ Αθηνά μου <3

      Διαγραφή
  19. Ελένη μου το παρουσιασα http://starsandicicles.blogspot.gr/2015/11/blog-post_33.html και στο χριστουγεννιατικο πανηγυρι και του χρονου , σκεφτομαι τα βαζακια σου να τα κανω για τις μαρμελαδες που θα προσφερω φέτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την παρουσίαση! Μαρμελαδίτσα σε χιονισμένο βαζάκι! Τέλειο θα είναι <3 Δες και τα χιονανθρωπάκια, μπορούν κι αυτά να γίνουν βαζάκι! http://craftwithmom.blogspot.gr/2014/12/blog-post.html
      Φιλιά

      Διαγραφή
  20. Άψογο σε όλα του! Σε σχεδίαση, σε φωτογράφιση & σε παρουσίαση! Ευχαριστούμε πολύ Ελένη μου! Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρά μου σε ευχαριστώ!!! Για όλα τα καλά σου λόγια! Φιλιά πολλά :-)

      Διαγραφή
  21. Καλά τι να πω !!! Είναι φανταστικό!!! από κάθε άποψη!!! Η φωτογράφιση τέλεια!!! Χαίρομαι που σε βρήκα...από το πάρτυ της Μάχης έρχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλέλια μου σε ευχαριστώ πολύ!!! Χαίρομαι που σου αρέσει! Κι εγώ χαίρομαι που σε βρήκα και πάω και μια βόλτα στο δικό σου μπλογκοσπιτάκι <3 Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Πανέμορφη κατασκευή και εξαιρετική παρουσίαση! Εύγε Ελένη μου και καλή συνέχεια σε ότι ετοιμάζεις!!!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. πολύ όμορφα οι ετικέτες.καλά τα πουγκάκια τέλεια και οι φωτογραφίες επίσης.
    http://uniquecreationsbykm.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Απλά και πανέμορφα!Μπράβο Ελένη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι ωραία αισθητική !!! Μου αρέσει που τα εκτύπωσες σε kraft paper !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρη μου σε ευχαριστώ! Ξέρεις ότι έχει αξία να το ακούω από εσένα!
      Φιλιά πολλά και καλή επιτυχία στα food blog awards του Gourmet!
      Στιρίζουμε και αγαπάμε Νεανικόν!

      Διαγραφή
  26. Υπέροχο το ημερολόγιό σου! Ευχαριστώ για τη συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπέροχα tags και τα πουγκάκια πανέμορφα!!!τα ταίριαξες τόσο όμορφα!!!μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Πόσο χαίρομαι που σου αρέσουν! Καλώς σε βρήκα, παώ για επίσκεψη και στο δικό σου μπλογκοσπιτάκι!

      Διαγραφή