22/11/16

DIY ΕΚΤΥΠΩΜΕΝΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ ΜΕ ΦΥΛΛΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟΥ | HAND PRINTED PILLOWS WITH POINSETTIA LEAFS

Ένα ταλαντούχο κορίτσι, με αστείρευτη όρεξη για δημιουργία είναι η αιτία να φτιάξω αυτό το DIY!

Τη λένε Ζήνα και για όσους δεν την γνωρίζετε θα τη βρείτε στο μπλογκοσπιτάκι της Εf zin creations εδώ αλλά και στο μαγαζάκι της εδώ.

Είναι η δημιουργός του Secret Santa, θεσμός στην μπλογόσφαιρα τα τελευταία 3 χρόνια!

Δεν είχα τολμήσει ποτέ να πάρω μέρος και τώρα πια το χιλιομετανιώνω! 

Ποτέ δεν είναι αργά όμως και έτσι φέτος ετοίμασα κι εγώ το πακετάκι μου για ένα κορίτσι που δεν γνωρίζω (και ελπίζω τοοοοόσο πολύ να της αρέσει)!

Υλικά της φύσης πρωταγωνιστούν στο DIY μου. Είναι φύλλα, και συγκεκριμμένα φύλλα από το πλέον Χριστουγεννιάτικο φυτό. Το Αλεξανδρινό!

Θα τα χρησιμοποιήσουμε για να τυπώσουμε πάνω σε ύφασμα και στη συνέχεια θα φτιάξουμε ένα μαξιλάρι. 
Ω ναι!

Τι θα χρειαστούμε για την εκτύπωση:

Λευκό ύφασμα διάστασης 100x150cm (για μαξιλάρι 50χ50cm) |
Χρώματα υφασμάτων (θα τα βρείτε εδώ) 
Ταμπόν (θα τα βρείτε εδώ)| Δοχεία για τα χρώματα | Χαρτιά Α4 | Φύλλα διάφορων μεγεθών

Επέλεξα γαλάζιο και καφέ καθώς θεωρώ πως θα αρέσουν στην παραλήπρια μου!
Καλό θα είναι πριν ξεκινήσουμε να δοκιμάσουμε σε ένα μικρό κομματάκι ύφασμα.

Με τα ταμπόν βάζουμε χρώμα στην "καλή" πλευρά του φύλου.

Το τοποθετούμε προσεκτικά στο ύφασμά μας με το χρώμα προς τα κάτω και πιέζουμε ελαφρά με το χέρι μας (καλό θα έιναι να βάλουμε πάνω του ένα χαρτί και στη συνέχεια να πιέσουμε).
Τραβάμε το φύλλο μας προσεκτικά και το τύπωμά μας είναι έτοιμο!

Το ίδιο φύλλο μπορεί να επαναχρησημοποιηθεί για αρκετά τυπώματα.
Αφήνουμε να στεγνώσει το χρώμα μας, δεν θέλει πάνω από 30 λεπτά, και σιδερώνουμε καλά το ύφασμά μας. Αυτό θα συμβάλει στο να γίνει μόνιμο το χρώμα μας και να μην ξεθωριάσει στα πλυσίματα!

Στη συνέχεια έκοψα το ύφασμά μου σε τρία κομμάτια: To πρώτο διάστασης 52χ52 και τα άλλα δύο 52χ35. 

Εδώ θα χρειαστούμε μια ραπτομηχανή και εσωτερικό μαξιλαριού για το γέμισμα.

Για να δείτε τη διαδικασία ραψίματος του μαξιλαριού χωρίς φερμουάρ (envelop pillow) μπορείτε να δείτε αντίστοιχα βίντεο στο διαδίκτυο. 
Εγώ ακολούθησα αυτό προσαρμόζοντας τις διαστάσεις.

Είναι αρκετά εύκολο και για αρχάριους όπως εγώ!

Πάμε να χουχουλιάσουμε;





Το μαξιλαράκι αυτό θα ταξιδέψει, μαζί με άλλα καλούδια που θα σας παρουσιάσω τις επόμενες ημέρες, για να φτάσει σε ένα κορίτσι που το περιμένει! 

Σας φιλώ και σας εύχομαι καλό χειμώνα ⛄!  
Λίγες φθινοπωρινές μέρες 🍂έμειναν!

29 σχόλια:

  1. Έχω ξετρελαθεί με την τεχνική και το φινετσάτο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι χαίρομαι! Να σου πω κι εγώ δεν το περίμενα τόσο απλό και όμορφο.

      Διαγραφή
  2. Έγινε τέεεεεεεελειο Ελένη μου! Και ο συνδυασμός των χρωμάτων αναπάντεχος και σικάτος! Και του χρόνου εύχομαι!!!

    http://artdecorationcrafting.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου πραγματικά αναπάντεχος! Και η αλήθεια είναι ότι το σκέφτηκα πολύ αλλά τελικά μου αρέσει!!! Και του χρόνου!

      Διαγραφή
  3. Είσαι καταπληκτική Ελένη! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά έγινε σούπερ τέλειοοοοοο !! Καλά βρε θηρίο, πέταξες το μαξιλαράκι στον αέρα;;; Είσαι απίστευτη! Thumbs up και για την παρουσίαση!! Ήταν να μην αποκτήσεις τη μηχανή !! Χαμός! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο, και πολύ ωραία χρώματα!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν το πιστευα οτι το απλο φυλλο βγαζει τοσο ωραιο αποτελεσμα! επαθα πλακα τωρα! υπεροχο το μαξιλαρακι και λατρεψα και τα χρωματα!!!! δε μου λες, εσυ το εφτιαξες κιολας???? ποτε θα κανουμε μαθηματα ειπαμε????
    Χιλια ευχαριστω και για την αναφορα... το κοριτσι μου αρεσε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν πω εσένα κορίτσι ποιά θα πω!!!
      Μας βάζεις όλες κάτω σε ενέργεια ❤️
      Ένα sewing craft party αποκλειστικά για εσένα και την άλλη την ανεπρόκοπη (μόνο στο ράψιμο στα υπόλοιπα φυσάει) στο σπίτι μου λοιπόν! 😘

      Διαγραφή
  7. Ειναι πραγματικά υπέροχο!!! Μπράβο Ελένη! (η φωτογραφία με το μαξιλάρι στον αέρα τα σπάει!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Δεν το περίμενα να την πετύχω τη φωτό αλλά τελικά κάτι έκανα 😊

      Διαγραφή
  8. Φοβερόόόόο !!! Το ´χεις φιλενάδα!!! Με εντυπωσίασες για άλλη μια φορα!!!!! Συγχαρητήρια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απίστευτο! Έγινε υπέροχο! Το κάνεις κιόλας να φαίνεται τόσο απλό που μου έρχεται να δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου δεν θα το πιστέψεις πόσο απλό είναι!
      Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει.

      Διαγραφή
  10. Δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο σε diy για μαξιλάρι...είσαι φοβερή Ελένη μου! Τέλειο αποτέλεσμα και λάτρεψα επίσης τα χρώματα!Αχ μακάρι να είχα ραπτομηχανή!!! φιλάκια
    Υ.Σ: τυχερή η παραλήπτρια, είμαι σίγουρη ότι θα ξετρελαθεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ!! Εύχομαι να αποκτήσεις! Είναι πολύ όμορφο χόμπυ το ράψιμο.
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχη έμπνευση Ελένη! Τα χρώματα που επέλεξες μου άρεσαν πολύ και είμαι σίγουρη ότι θα ξετρελαθεί η παραλήπτρια! Και του χρόνου να είμαστε καλά να ξαναπαίξουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θέλω να σε ευχαριστήσω πάαααααρα πολύ για το πανέμορφο δωράκι σου! Τι να πρωτοπώ? Να μιλήσω για την υπέροχη συσκευασία, για το μαξιλάρι, την κούπα, τα χριστουγεννιάτικα στολίδια ή για τα σοκολατάκια? Η χουχουλιάρικη γωνιά μου για τις γιορτές μόλις ετοιμάστηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου εγώ σε ευχαριστώ! Πέρασα υπέροχα ετοιμάζοντας το δωράκι σου! Χαίρομαι πολύ που το μαξιλαράκι είναι στην χουχουλιάρικη γωνιά σου.
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  13. Πάντα ήθελα να το κάνω αυτό και ποτέ δεν το τόλμησα, νομίζω ήρθε η ώρα.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα είναι αρκετά απλό! Υπομονή θέλει μόνο. Καλή επιτυχία!!
      Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη.

      Διαγραφή
  14. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!

    ดูหนัง

    ΑπάντησηΔιαγραφή